S celkovou průměrnou spotřebou 249 g/kWh nafty včetně nafty potřebné pro regeneraci filtrů DPF a pouhých 9 g/kWh AdBlue jsou hodnoty, kterých doposud nedosáhl žádný z testovaných traktorů.
Potvrzeno i testy DLG
Podobně výborných výsledků dosáhl traktor John Deere 7310R i při měření v DLG Transportmix testu. Traktor 7310R spotřeboval při rychlosti 40 km/h pouze 450 g/kWh nafty a 12 g/kWh AdBlue.
Pro porovnání, průměrná hodnota všech doposud měřených traktorů této výkonnostní kategorie, které plní emisní normy iT4 nebo FT4 byla 605 g/kWh spotřeby nafty a AdBlue.
Až o 24 % nižší spotřeba
Z výše uvedených hodnot je zřejmé, že vývojáři motorů společnosti John Deere dokázali snížit spotřebu paliva až o 24 % oproti průměru ostatních naměřených hodnot (v případě DLG testu). Této vysoké efektivnosti a funkčnosti bylo dosaženo především kombinací systémů vysokotlakého vstřikování paliva CommonRail, dvojice do série zapojených turbodmychadel, filtru pevných částic DPF a systému SCR. V kombinaci s novou převodovkou e23, která zajistí pro obsluhu komfortní a pro vlastníka vysoce účinný přenos výkonu, získáte s traktory 7R nejlepšího možného pomocníka jak na pole i na silnici.