Celkem 18 modelů o výkonu od 156 do 226 koní, s různými rozvory, 4 nebo 6válcovými motory, jež jsou připraveny plnit i ty nejnáročnější požadavky zákazníků. Modely jsou dostupné se třemi různými verzemi převodovek – manuální převodovkou Powershift s 6 stupni řazenými pod zátěží, plně automatickou převodovkou RCshift a plynulou převodovkou TTV a se dvěma typy kabin s nepřebernými možnostmi výbavy na přání. Díky tomu si každý může sestavit ten nejlepší mix výbavy a technologií ve své třídě šitý přímo na míru.
Nejkomfortnější kabina na trhu – vše, co potřebujete pro pohodovou a co nejefektivnější práci
Unikátní vlastnosti a design. To napadne každého při pohledu na kabinu MaxiVision. Komfort a ergonomie spolu s nejmodernější technikou a automatickým funkcím šetří obsluze spoustu rutinních činností. Nový InfoCenterPRO umístěný v přístrojovém panelu vyčnívá vysoce kontrastním barevným displejem o úhlopříčce 5″, který informuje řidiče o aktuálních provozních parametrech stroje. Celé ovládání je zcela intuitivní. Můžete si vybrat od manuálního až po plně automatické. Kabina je nyní zcela oddělena od motoru a díky tomu jsou vyloučeny nepříjemné vlivy jako jsou vibrace, hluk, nežádoucí tepelné sání od pronikání do kabiny. Velká prosklená plocha kabiny, kompaktní rozměry kapoty a komponentů starajících se o snížení emisí výfukových plynů garantují perfektní výhled kolem celého stroje.
Optimální výkon a snížení provozních nákladů
Nové 4 a 6válcové motory DEUTZ TCD Tier4 Final, vyrobené v Německu, byly kompletně přepracovány s cílem dále snížit provozní náklady a vyhovět i těm nejpřísnějším emisním požadavkům. Nový optimalizovaný systém řízení motoru přináší ještě rychlejší reakce a výrazně rozšířený rozsah konstantního točivého momentu a výkonu, který je nyní dostupný již od nejnižších otáček. Výrazně lepší odvod tepla z chladicího systému a motorového prostoru dále zvyšuje celkovou účinnost motoru a zároveň dovoluje použití standardního a spolehlivého řešení celého systému chlazení. Veškeré chladiče jsou vyrobeny kompletně z hliníku. Celý komplet je proto schopen odvést výrazně efektivněji nepotřebné teplo. Exkluzivní systém otevírání všech chladičů pomocí jediné páčky zcela zásadně urychluje proces údržby.
Zcela nová přední náprava a brzdy, maximální variabilita všech druhů nářadí
Nová přední náprava a systém adaptivního odpružení spolu s brzdovým systémem jsou v této traktorové třídě naprosto jedinečné. Adaptivní systém kolmého odpružení přední nápravy využívá 3 automatické stupně tuhosti a delší konstrukční vzdálenosti mezi pístem a kloubem kyvného ramene nápravy. Elektronická regulace pak integruje inovativní funkce: systém kontroly stability, který zamezuje nechtěnému poklesu přední nápravy při brzdění, a systém kontroly polohy, který zabraňuje houpání při jízdě s těžkým nářadím. Řada 6 nabízí širokou škálu různých typů přípojných zařízení používaných nejen v zemědělství. Traktory tak mohou být vybaveny odlišným počtem hydraulických okruhů s mechanickým nebo elektrohydraulickým ovládáním a závěsy zcela podle přání zákazníka.
Servis a podpora zákazníků
Rychlý, efektivní, spolehlivý a dostupný. Se změnou importéra na společnosti GARNEA a.s., došlo k výraznému posunu v kvalitě poskytované prodejní a servisní podpory a dostupnosti náhradních dílů. To vše přispívá k tomu, že zákazník dostává ty nejkvalitnější, nadstandardní služby, které se snažíme nadále zlepšovat.